pitch and put - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jan Sas - WaarBenJij.nu pitch and put - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jan Sas - WaarBenJij.nu

pitch and put

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 April 2006 | Nederland, Groningen

Einde is in zicht. Zo snel ik hier int begin wegwou, zo lang zou ik nog willen blijven. Maar dit is (nog) niet de moment om emotioneel te gaan doen. Nog een hele week te gaan,die goed gevuld is, gene moment gaat verloren, slapen kan ik thuis nog altijd.

Het is paar weken geleden dat ik nog geupdate heb. Een van de leukste zaken die nog gebeurd zijn was het bezoek van m’n ouders, m’n moeke en m’n vake.
Zijn maar twee dagjes gebleven, maar was leuk dat ze er waren, da was nu eens echt tof zie. Zijn naar Lauwersoog geweest, gaan eten, en zijn daarna nog in bar blijven plakken van’t hotel. Mijn ouders en ik in een bar, das voor herhaling vatbaar.

Weken gaan voorbij zonder dat je het merkt, geen twee dagen zijn hetzelfde, en zondag bestaat niet. Maandag daarentegen...

Ik was uitgenodigd om mee te gaan op de jaarlijkes daguitstap van de afdeling, dit jaar naar de Pitch and Put, wat zoveel is als gewone golf, op een gekrompen veld.
Thom kwam me ophalen in zijn 17 jaar oude volvo, het was zonnig weer, dus raam open, en cruisen op muziek van ABBA, vooral op het platteland kijken ze je daarvoor na.

Het was goed geregeld allemaal, veel volk gekomen. Werden onderverdeeld in ploegen (vier of drie man). Mario, Thom en ik vormden de enige mannenploeg, die natuurlijk met glans gewonnen heeft (alleja, daar gaan we van uit), ondanks de verschillende niet voorziene functies van de clubs.

Nadien was er ook eten voorzien: stamppot met braadworst. Eenvoudig, maar wel lekker eten. Nadien was er nog dessert, maar daar moest je zelf voor betalen. Verwondert het jullie dat ik de enige was die ijscrème gegeten heeft?
Het was een gezellige avond, leuk om als stagiaire in het team opgenomen te worden.

De dag nadien was het “mijn” afscheidsfeestje, om het een naam te geven. Elke reden is goed om te feesten dus.
Er was meer bier, meer verschillende soorten, en veel minder volk dan in het begin van de erasmusperiode hier. Om hetzelfde eruit te halen, moest er dus meer gedronken worden.
Er was ‘blauwe’ chimay, westmalle, duvel, kriek, jupiler en stella. Heb alleen de drie eerste gedronken. Om het wat eenvoudiger te maken, werd er gebruik gemaakt van een halfliter glas, waar dus per keer twee bieren inkonden
Waar of wanneer weet ik niet, maar ergens moet het foutgelopen zijn, want het einde van het feest kank me ni echt meer herinneren. Of het nu met die westmalles of de Duvels te maken had, weet ik ook niet, maar ik weet wel dat ik alcohol vervloekt heb die dag!

Dit om maar even een kleine update te geven natuurlijk
Truly yours,
Jan

  • 28 April 2006 - 12:47

    Monique:

    Dag Jan,
    hopelijk ben je al bijgekomen van je afscheidsfeestje en ben je niet vergeten dat je dus ook nog moet terugkomen want wij zien je ook graag hoor.
    Groetjes en geniet er nog van ook al zijn het de laatste dagen.
    Een fijne dag van de arbeid toegewenst!

  • 28 April 2006 - 14:48

    Mieke:

    Lieve Jan!
    Ik vind het jammer dat je al in je laatste week zit...man, tgaat soms veel te snel he?!Als ik je bericht lees over afscheid e.d. krijg ik zenuwen...nog ff en we zijn terug in Belgie! Geniet er dus maar ten volle van en laat die tranen maar rollen als ze niet tegen te houden zijn :) Zolang je maar kan terugkijken op een ongelofelijke en onvergetelijke ervaring!!!
    Dikke knuffel en tot heel gauw!
    Mie

  • 29 April 2006 - 00:24

    Pieter:

    Ons drankorgel ;). Geniet van uw laatste week, wie weet pakt Groningen alsnog dat CL-voorrondeticket en kan er daar extra gefeest worden, dus niet alleen omdat gij weggaat :p..

    Leve stamppot met braadworst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 April 2006

laatste...

28 April 2006

pitch and put

06 April 2006

De belg!

02 April 2006

Laatste maand...

24 Maart 2006

Nachten
Jan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 51477

Voorgaande reizen:

03 Mei 2010 - 17 September 2010

Via Don Bosco naar Congo

15 Oktober 2009 - 12 December 2009

Into the Pearl of Africa

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: