Probeerseltje - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jan Sas - WaarBenJij.nu Probeerseltje - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jan Sas - WaarBenJij.nu

Probeerseltje

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

20 Februari 2006 | Nederland, Groningen

Hey pieple,

Dan toch maar een dagboek online, meer voor de foto's eigenlijk en om toch een beetje het verloop te laten volgen van wat er hier zoal gebeurt.

Allereerst even melden dat ik toch goed ben aangekomen (zeer belangrijk, hoewel ik er al twee weken zit).
De residentie is niet echt ideaal, zeker niet voor het geld dat we ervoor betalen. De foto's zeggen alles denk ik. Het eerste woord dat door m'n hoofd schoot was: container. Ze hebben me verdomme in een containerpark geplaatst. Nu, uiteindelijk valt het allemaal wel mee, alleen heb ik nogal wat last van lawaai, wat zeker niet leuk is als je om zes uur moet opstaan.

Gelukkig zitten hier internationaliteiten allerhande die het verblijf aangenaam maken. van rusland tot oekraïne, spanje tot mexico, denemarken, Belgen, Hollanders, eentje van litouwen, Gana, marokko, zelfs Ethiopië is vertegenwoordigd!

Ik hou jullie op de hoogte van gebeurtenissen en verdere avonturen, dat spreekt voor zich.
C ya
Jan

  • 20 Februari 2006 - 21:29

    Lotte:

    Hey Jan,

    Je zit dan wel in een container, maar de mensen daar lijken me super!

    Groetjes,

    Lotte
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 April 2006

laatste...

28 April 2006

pitch and put

06 April 2006

De belg!

02 April 2006

Laatste maand...

24 Maart 2006

Nachten
Jan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 51473

Voorgaande reizen:

03 Mei 2010 - 17 September 2010

Via Don Bosco naar Congo

15 Oktober 2009 - 12 December 2009

Into the Pearl of Africa

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: